T2 Moderne A 10 Min Du Centre-Ville De Lyon
8th arr.
Visa på karta
Preview only — see all hotel photos
See all 21 photosT2 Moderne A 10 Min Du Centre-Ville De Lyon
Lägenheten T2 Moderne A 10 Min Du Centre-Ville De Lyon erbjuder närhet till turistattraktioner som Marche Place Belleville, som ligger cirka 5 minuters promenad bort. Med tillgång till isrink är den här 32 m² stora lägenheten perfekt för aktiva gäster som söker rekreationsmöjligheter.
För sportentusiaster har lägenheten ett utmärkt läge 2 km från Stade de Gerland och 4 km från Tête d'Or park. Gästerna bor ungefär 10 minuter med bil från Musée d'Histoire de Lyon och ungefär 2 km bort från tågstationen Part Dieu. Lägenheten T2 Moderne A 10 Min Du Centre-Ville De Lyon med 1 sovrum ligger 3 km från Musee des Miniatures et decors de cinema.
I lägenheten har gästerna tillgång till klädloge, tillsammans med luftkonditionering. En bidé, en separat toalett och en dusch erbjuds på boendet och garanterar en bekväm vistelse. Dessutom finns det hårtorkar, badlakan och handdukar.
Lägenheten T2 Moderne A 10 Min Du Centre-Ville De Lyon erbjuder ett komplett kök samt matplats för gästernas bekvämlighet. Det tar 15 minuter med bil från boendet till flygplatsen Lyon Bron.
Bekvämligheter
Viktiga bekvämligheter
- Wi-Fi
- Luftkonditionering
- Husdjur ej tillåtna
Faciliteter
- Helt rökfritt
- Wi-Fi
- Inga husdjur
- Elektrisk vattenkokare
- Luftkonditionering
- Uppvärmning
- Sittgrupp
- Klädkammare
- Te- och kaffefaciliteter
- Matbord
- LCD-TV
Policy
Karta
Lokala sevärdheter
Sevärdheter
- La Part Dieu (2,6 km)
- quais du rhône (3,5 km)
- Opéra Nouvel (3,7 km)
- Cinéma C.N.P Bellecour (2,7 km)
- Musée Gallo-Romain de Lyon-Fourvière (3,7 km)
- Espace Tête d'Or (4 km)
- Tour du Crédit Lyonnais (2,7 km)
- Société des Courses de Lyon (5 km)
Flygplatser
- Lyon Bron Flygplats (9 km)
Tågstationer
- Gare de Lyon Perrache (2,6 km)